Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Trrhc | użytkownik

imię i nazwisko adres zarejestrowany19.11.2013 @13:19:30 ostatnio na stronie12.09.2017 @00:16:43

„Fotografując staraj się pokazać to czego bez ciebie, nikt by nie zobaczył.”
Robert Bresson

kontakt i statystyki
digarty39 komentarze3106 posty na forum2

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~agrafika    16.03.2014 @01:43:18
~bakiard    15.03.2014 @18:54:50
dzięki i miłego wieczorka
+honda80    14.03.2014 @21:05:23
Dziekuję
~tommiku    12.03.2014 @16:54:13
dziękuję
ostatnio edytowane: 2014-03-12 16:55:00
_______
___________________________________
w wolnej chwili zerknij na moje prace
~krystianowski    07.03.2014 @23:39:34
Dziękuję i pozdrawiam
~forrest777    07.03.2014 @17:44:17
~Nika7    06.03.2014 @21:45:02
Dzięki
Pozdrawiam
~gowniaki    05.03.2014 @17:39:00
dziękuję :D
~NAGU    05.03.2014 @12:55:20
thx
~turcik    05.03.2014 @12:50:58
_______
Pozdrawiam
Dziękuję za komentarz i ocenę
Zapraszam do mnie
http://turcik.digart.pl/
+zine    05.03.2014 @12:48:52
pozdro
_______
https://www.facebook.com/AmongScratches/


----------------------------------- fb------------------------------------
-PrezesDigartu    05.03.2014 @09:30:08
dżjęłks.

+honda80    03.03.2014 @20:08:52
Dzięki
~leilah    03.03.2014 @17:30:25
Hehe świetne profilowe, lubię pozytywnie zwariowanych ludzi Pozdrawiam
_______
Everything Begins With An E.
~turcik    02.03.2014 @08:38:27
witam i pozdrawiam
_______
Pozdrawiam
Dziękuję za komentarz i ocenę
Zapraszam do mnie
http://turcik.digart.pl/
~annawa    01.03.2014 @22:24:41
Dzięki
~deggial    28.02.2014 @14:28:21
dzięki i pozdrawiam.
~PanIrek    28.02.2014 @09:54:58
foty fajne , motto doskonałe
~jedlina    27.02.2014 @11:05:58
Dziękuję
~kobieta1    24.02.2014 @16:30:40
~bulkaoo7    21.02.2014 @10:01:28
dzięx:D
~igorimiolczyk    20.02.2014 @21:02:43
~annawa    19.02.2014 @18:13:12
Dziękuję pięknie , pozdrawiam
~igorimiolczyk    18.02.2014 @21:02:39
mam na DA kilka innych ,,kosiarek,,
dzięki za wpisy pozdrawiam
1 2 3 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt